Deze sessie is de derde binnen de cyclus Management van Innovatieve Groeibedrijven "Strategische markt- en klantenpositionering"
Customer Intimacy bedrijven richten zich op klanten die een partnerschap waarderen en totaaloplossingen zoeken voor hun problemen. De onderneming streeft hiermee geen eenmalige transacties na, maar eerder winstgevende langetermijnrelaties. De kernbekwaamheid ligt in het aangaan en in stand houden van relaties en het vermogen om steeds te innoveren. Hoe bouw je een Customer Intimacy organisatie uit ten opzichte van een Product Leadership of een Operations Excellence organisatie? Hoe beslis je als bedrijf welk soort klantenwaarde je wenst te brengen en hoe krijg je voldoende engagement vanuit de organisatie om bij te dragen aan de strategie implementatie?
Sessie 3: | Hoe een performante waardegedreven organisatie uitbouwen Woensdag 12 december 2012 (16u-19u) Spreker: Prof. dr. Kurt Verweire, Vlerick Leuven Gent Management School |
Innovatie- en incubatiecentrum, Kapeldreef 60, 3001 Leuven (Heverlee)
Deelnameprijs per sessie: 150 euro (excl. BTW): Leuven.Inc leden - 180 euro (excl. BTW): alle anderen In deze prijs zijn koffie, snacks en de documentatiemap inbegrepen |
|
Deelname aan onze activiteiten aan -50% korting via KMO-portefeuille |
Inschrijven voor deze sessie kan tot uiterlijk 5 december 2012. Inschrijven bij voorkeur via het online inschrijvingsformulier of via e-mail aan admin@leuveninc.com (met vermelding van uw contact- en facturatiegegevens).
Opgelet! Het deelnemersaantal wordt beperkt.
Na inschrijving ontvangt u een bevestiging en routebeschrijving. Betaling na ontvangst van factuur. Indien u verhinderd bent, kan u zich laten vervangen* door een collega. Annulatie is echter niet mogelijk.
* Indien u bedrijfslid bent van Leuven.Inc kan u zich probleemloos laten vervangen. Als individueel lid kan u zich enkel kosteloos laten vervangen door een ander Leuven.Inc-lid van uw bedrijf. Indien u zich als individueel lid laat vervangen door een collega (geen Leuven.Inc-lid) zal een extra kost worden aangerekend.