LEUVEN MINDGATE

De menselijke factor in kennisintensieve organisaties -module II: 17 september


MODULE II : WERVING EN SELECTIE
Dinsdag 17 september 2002, 13u30-18u30

Programma

•Inzicht in vraag en aanbod op de markt
•Employer's branding binnen de recruteringsstrategie
•Het belang van de juiste recruteringsmethodieken afhankelijk van functies, sectoren en algemene market- en bedrijfscontext
•Hoe het selectieproces organiseren: brieven beoordelen, interviews, testen...?
•De rol en relevantie van nieuwe media in het recruteringsproces
•Aandachtspunten bij contractonderhandeling

Begeleiders/Docenten

Jos Haverals, Creative HR Solutions
Jos Haverals studeerde af als arbeids-, organisatie- en gemeenschapspsycholoog aan de K.U.Leuven. Daarnaast deed hij een postgraduaat in HR Management aan het PUC. Hij startte bij Staff Selection & Services als recruitment consultant. Het grootste deel van zijn ervaring bouwde hij op bij Philips, als HR Director Hearing Divisie en als Management Development Manager. In die functie was hij betrokken bij de staffing beslissingen voor de managementfuncties en ontwikkelingstrajecten voor high potentials.
Bovendien zorgde hij mee voor de uittekening van HR projecten binnen het Copernicus veranderingsproject van de Federale Overheid. Als zaakvoerder van Creative HR Solutions, begeleidt en adviseert hij, (jonge) high tech organisaties in het opbouwen van een professionele personeelsfunctie.

Koen Vandenberghe, ForTalent
Koen Vandenberghe is licentiaat van de faculteit Toegepaste Economische Wetenschappen (K.U.Leuven).
Hij werkte als consultant voor de DIP Consulting Group, meer bepaald rond recrutering & selectie, en rond remuneratie-advies. Hij was Senior Consultant bij AHEAD, een bedrijf in Executive Search in de Telecom & IT-sector.
Bovendien was hij Practice Leader bij Advanced Technologies, Nicholson International (Executive Search in Telecom, High Tech, IT and Logistics)
Hij is de oprichter van 'ForTalent', een bedrijf dat zich specialiseert in Executive Search en HR Consulting

Patrick T'Seyen, Allcomm
Patrick T'Seyen is licentiaat sociologie van de K.U.Leuven. Hij is gedelegeerd bestuurder van Allcomm (communicatiebureau) en Yield Solutions (strategische marketing). Hij is gespecialiseerd in imago- en merkontwikkeling. Naast de meer klassieke 'consumer' klanten adviseerde Patrick al meerdere Leuvense kennisintensieve bedrijven in hun imago- ontwikkeling (B-to-B aanpak).

Structuur

Welkom deelnemers vanaf 13u30.Start van iedere module om 14u. Het einde is voorzien omstreeks 18u30.

Plaats

Innovatie- en Incubatiecentrum,Kapeldreef 60, B-3001 Leuven
Vergaderzaal 1° verdieping

Leiding en coördinatie

De cyclus 'De menselijke factor' wordt gecoördineerd door INCENTIM (Bart Van Looy) en K.U.Leuven R & D in overleg met alle begeleiders en docenten. De logistieke en administratieve coördinatie wordt verzorgd door Leuven.Inc.

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us