LEUVEN MINDGATE

Entrepreneurs'café: ACUNIA - Marktstrategie en management van een technologiebedrijf



Het Leuvense bedrijf ACUNIA (vroeger SmartMove) heeft op 5 jaar tijd een stevige reputatie opgebouwd als leverancier van software- en hardware componenten voor telematica-infrastructuur en-diensten. Het ACUNIA Open Telematics Framework ligt mede aan de basis van de huidige business en technologiemodellen die vandaag op de tekentafel liggen van heel wat wereldspelers in de automobiel-, telecom- en ICT-industrie. Niet alleen verschillende autoconstructeurs, waaronder GM en BMW wisten zij voor hun ideeën en producten te winnen, maar ook andere toonaangevende bedrijven als Orcale en HP.

Bent u ook nieuwsgierig hoe zij dit op zo'n korte periode hebben verwezenlijkt en hoe zij hun reputatie hooghouden?
U komt meer te weten op het Ondernemerscafé van Leuven.Inc waar zoals u reeds weet alleen de Leuven.Inc leden een gereserveerde plaats krijgen.

Enkele practische aspecten:

Datum : donderdag 21 februari
Plaats : ten huize van ACUNIA, Philips-site 5, bus 3, 3001 Leuven
Programma :
* vanaf 18u00 : onthaal deelnemers
Wij raden u aan om tijdig de weg te 'zoeken' naar de nieuwe kantoorruimtes van ACUNIA (zei verder)
* 18u30: inleiding door Wouter Piepers (Director Brand & Communications)
* 18u45: Marc Maes, Co-CEO geeft een toelichting over de marktstrategie van een Leuvense start-up op de wereldmarkt en het management van de typische levenscycli van een technologiebedrijf.
* 19u20 : uiteraard een gelegenheid om al uw vragen te beantwoorden.
* 19u40: informeel hapje/drankje aangeboden door Acunia in hun 'eigen ondernemerscafé'
* 21u30 : einde van het Ondernemerscafé.

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us