LEUVEN MINDGATE

Leuven MindGate Events Themasessie i.s.m. B2A ' “Influencers” Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken zij de vlam?'


“Influencer marketing is als een lucifer in een open haard. Je krijgt de haard niet aan zonder. Maar zodra de haard brandt, zie je de lucifer niet meer.”
– Carole Lamarque

De gebundelde krachten binnenin een bedrijf vormen, net als bij het hout van een haardvuur, de solide basis van een onderneming. Maar die zijn niet genoeg om een bedrijf succesvol te maken.
Wat elk bedrijf nodig heeft, is een plan om zijn influencers te vinden.

Een influencer heeft een eigen bereik, een eigen publiek, dat ontvankelijker is voor zijn of haar ideeën en aanbevelingen. De waardering van zijn mening is hoger dan die van boodschappen uit klassieke advertenties. Door de druk op de klassieke media worden influencers steeds belangrijker.
Het belang van sociale media neemt toe, en laat dat net het speelterrein van influencers zijn.

Met de publicatie in maart van het boek “Influencers”, is dit de eerste lezing waar Carole Lamarque beslissingsnemers, maar ook uitvoerende marketeers duidt hoe ze een influencer strategy omzetten in de praktijk. Bovendien ontdekken influencers hoe ze duurzame relaties opbouwen met toonaangevende bedrijven.
Kort samengevat brengt deze lezing de onderbelichte influencer marketing in Europa helder in kaart en geeft de spreker duiding bij hoe je influencers kan herkennen, vinden, aanspreken en segmenteren.

Enkele praktische aspecten

Datum: Maandag 27 maart 2017 (17u30-21u00)
Locatie: Faculty Club Leuven, Groot Begijnhof 14, 3000 Leuven
Klik hier voor een routebeschrijving.

Programma

17u30: Ontvangst met broodjes
18u30: Uiteenzetting "Influencers" door Carole Lamarque
Stichtend vennoot Duval Union Consulting
19u30: Vraag en antwoord
19u45: Netwerkreceptie
21u00: Einde

Over de spreker

Carole Lamarque is auteur van het LannooCampus boek “Influencers”, uber-marketing expert en stichtend vennoot van
Duval Union Consulting.

Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.

Deelname

  • 75 euro (ex. BTW): leden Leuven.Inc / Leuven Mindgate / KU Leuven Alumni, met vermelding van het q-nummer
  • 95 euro (ex. BTW): alle anderen

Inbegrepen bij de deelnameprijs: het boek "Influencers"- een praktisch stappenplan met tal van cases

Inschrijvingen

Inschrijven kan tot uiterlijk 20 maart 2017 , bij voorkeur via het online inschrijvingsformulier (gebruik hiervoor de 'Register' knop) of via e-mail aan admin@leuvenmindgate.be (met vermelding van uw contact- en facturatiegegevens).

Opgelet! Het deelnemersaantal wordt beperkt.

Na inschrijving ontvangt u een bevestiging en routebeschrijving. Betalen na ontvangst van factuur. Indien u verhinderd bent, kan u zich laten vervangen door een collega. Annulatie is echter niet mogelijk.

Organisatie

Dit event is een samenwerking met
B2A  - Business to Academia – een initiatief van Faculty Club
Lannoo Campus


Concept and content programme © Leuven.Inc

 Mindgate-RGB                               B2A Faculty Club

 

 

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us