LEUVEN MINDGATE

Webinar | Go-to-market strategie


Locatie: Online

Aanvangsuur: 11:00

Het is voor bedrijven van cruciaal belang om hun producten en diensten naar hun potentiële doelgroep op de juiste manier te vermarkten. Het nieuwe product of de nieuwe dienst moet vertaald worden in een duidelijke marketingstrategie en communicatie afgestemd op de potentiële klant. Tijdens de ontwikkelingsfase ligt de focus op de technische innovatie en wordt er doorgaans te weinig aandacht aan de vermarkting besteed. Hoe moet het dan wel?

Om je waardepropositie goed af te stemmen op de wensen van een klant moet je in een vroeg stadium met die klant in contact komen. Niet zo maar vrijblijvend, maar heel gericht en vermoedelijk meer dan één keer. Innovatie en vermarkting zijn dan processen bestaande uit verschillende fases die met de nodige creativiteit ingevuld moeten worden.

Kom tijdens deze interactieve webinar te weten hoe je innovaties succesvol naar de markt kan brengen. Sprekers Robrecht Van Goolen en Veerle Van Hoorick begeleiden jaarlijks meer dan 100 bedrijven in hun innovatieproces vanuit de LED Marketing Innovation en de KMO-routes van hogeschool UC Leuven-Limburg.

Doelgroep:

  • KMO’s die hun innovaties succesvol naar de markt willen brengen

Inschrijven:

Deelname aan deze webinar kost 39,50 €. Registratie kan online via de website van GoToWebinar.
Na registratie ontvang je een mail met een persoonlijke link om aan te melden.
Na afloop van de webinar ontvang je per post een factuur voor de betaling van het inschrijvingsgeld.

Hoe haal je het meeste uit een webinar? Tips & tricks:

  • Zonder je een 10-tal minuten voor de start van het webinar af zodat je ongestoord kan inloggen en luisteren. Bij een eerste aanmelding word je gevraagd om (veilige) software te downloaden, accepteer deze vraag. Het webinar wordt zo gestart.
  • Gebruik indien nodig een hoofdtelefoon om collega’s niet onnodig te storen
  • Voorzie een stabiele internet verbinding. Indien mogelijk met een kabel om storing te vermijden.

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us