Het is voor bedrijven van cruciaal belang om hun producten en diensten naar hun potentiële doelgroep op de juiste manier te vermarkten. Het nieuwe product of de nieuwe dienst moet vertaald worden in een duidelijke marketingstrategie en communicatie afgestemd op de potentiële klant. Tijdens de ontwikkelingsfase ligt de focus op de technische innovatie en wordt er doorgaans te weinig aandacht aan de vermarkting besteed. Hoe moet het dan wel?
Om je waardepropositie goed af te stemmen op de wensen van een klant moet je in een vroeg stadium met die klant in contact komen. Niet zo maar vrijblijvend, maar heel gericht en vermoedelijk meer dan één keer. Innovatie en vermarkting zijn dan processen bestaande uit verschillende fases die met de nodige creativiteit ingevuld moeten worden.
Kom tijdens deze interactieve webinar te weten hoe je innovaties succesvol naar de markt kan brengen. Sprekers Robrecht Van Goolen en Veerle Van Hoorick begeleiden jaarlijks meer dan 100 bedrijven in hun innovatieproces vanuit de LED Marketing Innovation en de KMO-routes van hogeschool UC Leuven-Limburg.
Deelname aan deze webinar kost 39,50 €. Registratie kan online via de website van GoToWebinar.
Na registratie ontvang je een mail met een persoonlijke link om aan te melden.
Na afloop van de webinar ontvang je per post een factuur voor de betaling van het inschrijvingsgeld.