LEUVEN MINDGATE

Leuven.Inc cyclus 'Marketingcommunicatie voor groeibedrijven'


Naar een verdere digitalisering en een efficiënte communicatie

Klanten en prospecten zijn vandaag de dag veel beter op de hoogte doordat ze een onschatbare bron van informatie online kunnen terugvinden. Ze lezen niet enkel meer wat hen toegestuurd wordt, maar gaan zelf bewust op zoek naar de informatie die ze nodig hebben. Het is essentieel om als bedrijf op deze veranderingen in te spelen. Traditionele marketing via offline kanalen wijkt dan ook voor de kracht van digitale marketing.

Een groot voordeel bij online marketing is dat u direct een grote én passende doelgroep aanspreekt. Om optimaal gebruik te maken van de geschikte marketingmogelijkheden is een vernieuwde, doorgedreven én klantgerichte offline en online marketingstrategie en een gericht communicatiebeleid dan ook een absolute must.

Vaak is het echter moeilijk om een volledig overzicht te krijgen van de diverse on- en offline mogelijkheden die beschikbaar zijn en hierin de juiste mix te kiezen voor uw strategie.

In deze cyclus van drie sessies wordt ingegaan op verschillende aspecten van marketing en communicatie zodat u als bedrijf een uitgewerkte marketing- en communicatiestrategie kan samenstellen.

Programma en data van de cyclus

Sessie 1: "De kern van een digitale marketing- en communicatiestrategie"
Woensdag 16 maart 2016 (14u00 - 18u00)

Joris Mateusen, zaakvoerder/strategisch directeur Absoluut
Rob Snoeijs, ‎General Manager Techno-Script
Nele Motmans, Marketing Communication Manager Materialise

Sessie 2: "Digitale marketing in een multiplatform aanpak"
Donderdag 14 april 2016 (14u00 - 18u00)

Jonas Vandroemme, Chief content strategist Com&Co
Suleyman Aydogan, CEO Binarta
Rob Snoeijs en Sam Verhaegen, ‎Techno-Script

Sessie 3: "Public Relations, interne/externe communicatie en mediarelaties"
Dinsdag 10 mei 2016 (14u00 - 18u00)

Kristien Vermoesen, Managing Partner FINN PR
Case bedrijf - Hanne Degans, persverantwoordelijke en externe communicatiespecialist imec
Case media - Pieter Haeck, journalist De Tijd

Locatie

De sessies gaan door in het Innovatie- en Incubatiecentrum, Kapeldreef 60, 3001 Leuven (Heverlee) 
 

Deelname

Deelnameprijs per sessie: 150 euro (excl. BTW): Leuven.Inc leden   -   180 euro (excl. BTW): alle anderen
 
logo-kmo-portefeuille

Deelname aan onze activiteiten met korting via KMO-portefeuille
Pijler OPLEIDING: Leuven.Inc Erkenningsnr. DV.O106761
Meer info op
www.kmo-portefeuille.be. Geef 3 opleidingsuren in per sessie.

Inschrijvingen

Inschrijven voor de volledige cyclus kan tot uiterlijk 9 maart 2016, inschrijven voor de afzonderlijke sessies kan tot uiterlijk 5 dagen voor de start van de desbetreffende sessie(s). Inschrijven bij voorkeur via het online inschrijvingsformulier (gebruik hiervoor de 'Register' knop) of via e-mail aan admin@leuveninc.com (met vermelding van uw contact- en facturatiegegevens).
Opgelet! Het deelnemersaantal wordt beperkt.

Na inschrijving ontvangt u een bevestiging en routebeschrijving. Betaling na ontvangst van factuur. Indien u verhinderd bent, kan u zich laten vervangen door een collega. Annulatie is echter niet mogelijk.

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us