LEUVEN MINDGATE

Van 'lead' tot 'deal': het genereren en sluiten van deals in groeibedrijven


Management van Innovatieve Groeibedrijven - voorjaar 2006

Sessie 3: Van 'lead' tot 'deal': het genereren en sluiten van deals in groeibedrijven

Wanneer: donderdag 27 april (16u-19u)

Sprekers:
- Heico Breek (Vice President Commercial Development, Tigenix)
- Rudi Cuyvers (Innovatieadviseur, K.U.Leuven Research & Development)
- Johan De Schepper (Portfolio Manager, Gemma Frisius Fund K.U.Leuven)
- Jos Deschagt (CEO Metis)
Case Norkom Technologies: Herman Verrelst (Director European Operations)

Innovatieve groeibedrijven zetten een eigen innovatief product op de markt, een afgewerkt product of een product in een stadium waarbij het nog aangepast zal worden aan de specificaties van de klant. Het doel van elke onderneming is uiteindelijk om deze producten of diensten te verkopen aan geïnteresseerde klanten. Om hiertoe te komen dient de onderneming de verschillende fasen van 'lead' tot 'deal' te doorlopen, van marktverkenning en identificatie van potentiële klanten tot het opwekken van interesse bij de klant, het overtuigen van de klant en uiteindelijk het sluiten van de verkoopovereenkomst. Aan de hand van op hun eigen ervaringen gebaseerde getuigenissen geven de sprekers concrete aanbevelingen op vlak van het genereren en opvolgen van 'leads' tot het sluiten van de uiteindelijke 'deal'.

Praktische informatie en inschrijvingsmodaliteiten
Locatie:
De sessies gaan door van 16u-19u in het Innovatie- en Incubatiecentrum, Kapeldreef 60 te 3001 Leuven.

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us