LEUVEN MINDGATE

Communicatie voor innovatieve groeibedrijven in de praktijk - Internet marketing, communities en geïntegreerde praktijkcase


In dit technologie-tijdperk is communicatie een sleutelbegrip. De informatiestroom wordt steeds groter, de kanalen waarlangs informatie verspreid worden breder - e-mail, post, telefoon, kranten, tijdschriften, internet, sms, intranet, blogs, etc. - én er wordt steeds meer gecommuniceerd. Succesvol communiceren is een evenwichtsoefening: Wat is de waarde van PR en persrelaties in de nieuwe media, vormt Interne Communicatie een werkelijke meerwaarde, hoe kom ik over bij mijn klanten, wat zijn de mogelijkheden van Internet Marketing, zijn communities een goede optie voor bedrijfscommunicatie.? Goede communicatie is niet zomaar een tactiek die nu en dan toegepast kan worden. Integendeel. Het is een lange termijnstrategie waarover grondig nagedacht en dan minutieus in praktijk moet worden gebracht.

Sessie 2:

Internet marketing, communities en geïntegreerde praktijkcase
Dinsdag 18 december (16u00 tot 19u00)

- Communities, een optie voor bedrijfscommunicatie?
Tom Cuylaerts (Specialist rich internet applications en nieuwe media, Edge)
- Internet marketing spelregels: wat kan, wat mag, wat moet?
Trikke Van Roey (Managing Partner, Webalive)
- Case LMS International: De rol van internet in een geïntegreerde marketing en communicatie aanpak
Bruno Massa (Director Corporate Marketing, LMS International)

Praktisch
- Locatie: Innovatie- en Incubatiecentrum, Kapeldreef 60, 3000 Leuven

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us