LEUVEN MINDGATE

Communicatie voor innovatieve groeibedrijven in de praktijk: Aandachtspunten bij bedrijfs-, interne communicatie en PR


In dit technologie-tijdperk is communicatie een sleutelbegrip. De informatiestroom wordt steeds groter, de kanalen waarlangs informatie verspreid worden breder - e-mail, post, telefoon, kranten, tijdschriften, internet, sms, intranet, blogs, etc. - én er wordt steeds meer gecommuniceerd. Succesvol communiceren is een evenwichtsoefening: Wat is de waarde van PR en persrelaties in de nieuwe media, vormt Interne Communicatie een werkelijke meerwaarde, hoe kom ik over bij mijn klanten , wat zijn de mogelijkheden van Internet Marketing, zijn communities een goede optie voor bedrijfscommunicatie? Goede communicatie is niet zomaar een tactiek die nu en dan toegepast kan worden. Integendeel. Het is een lange termijnstrategie waarover grondig nagedacht en dan minutieus in praktijk moet worden gebracht.

Sessie 1: Aandachtspunten bij bedrijfs-, interne communicatie en PR
Dinsdag 4 december 2007 (16u00 - 19u00)

- Aandachtspunten en 'kapstokken' bij bedrijfscommunicatie
Jan Poté (Corporate Communications Manager, Option)
- De waarde van public relations en persrelaties en het gebruik van nieuwe media
Ben Geysen (Managing Director, NewsEngine)
- Interne Communicatie: motor van uw onderneming of noodzakelijk kwaad?
Rozemarijn Van Hoe (Communicatieconsultant Interne Communicatie)
- Illustratie: het gevecht om de perceptie - PR in de praktijk
Frank De Graeve (Launch Editor Business Press, ex-PR Manager Microsoft België/Luxemburg)

Sessie 2:
Internet marketing, communities en geïntegreerde praktijkcase
Deze sessie gaat door op dinsdag 18 december 2007 (16u00-19u00)

Praktisch
- Locatie: Innovatie- en Incubatiecentrum, Kapeldreef 60, 3000 Leuven

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us