LEUVEN MINDGATE

Brown Bag Lunch: 'De huismerken-nachtmerrie': tendensen en hoe ze counteren ?


Organisatie: Ekonomika Alumni K.U.Leuven & Leuven.Inc
De reeks 'Brown Bag Lunches' is een concept uit Silicon Valley, waarbij maximum 20 aanwezigen tijdens een middaglunch met een specialist praten.

De onderwerpen zijn gebaseerd op actuele doctoraats- en onderzoeksprojecten aan de faculteit Ekonomie van de K.U.Leuven, wat bedrijven de kans biedt om op de hoogte te blijven van marktgericht en fundamenteel universitair onderzoek.

Het onderwerp wordt gebracht zodat ook een niet-specialist het verstaat, en besproken met alle aanwezigen.

Sprekers:
Lien Lamey, doctoraatsstudente FETEW, onderzoeksgroep Marketing
Maarten Janssen, voormalig General Manager Household Care bij Bolton Group

Inhoud:
In deze Brown Bag Lunch stelt Lien Lamey haar bevindingen voor rond een onderzoek naar de tendensen bij huismerken en strategische opties voor branded producten om te reageren tegen huismerken. Ze bespreekt met de aanwezigen de tendensen en de mogelijkheden om de huismerken te counteren.

Tijdens de daaropvolgende discussie deelt Maarten Janssen, die de evolutie van huismerken in de household care-markt van dichtbij meemaakte, zijn ervaringen en visie.

Een brandend actueel thema, met pragmatische academische en bedrijfsmatige invalshoeken.

Praktisch:
Datum: woensdag 25 april 2007
Uur: broodjes vanaf 12u, presentatie & discussie 12u30 - 14u 00
Locatie: Leuven.Inc, Kapeldreef 60, 3001 Heverlee

Contactpersoon:
Roeland Vanrenterghem,
E-Mail (roeland.vanrenterghem@ekonomika.be)
GSM (after business hours: 0476/ 62 05 17 )

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us