LEUVEN MINDGATE

Leuven.Inc Ondernemerscafé: Aristo Music - The mind behind the music: van idee naar business model.


Aristo Music ontwikkelt nieuwe selectie- en distributietechnieken voor digitale muziek en levert muziekdiensten met hoge toegevoegde waarde. De perfecte samenwerking tussen ervaren muziekexperts en een team van dynamische software specialisten is de drijvende kracht binnen deze jonge onderneming.

De doelstelling van Aristo Music is om een wereld te scheppen waarin iedereen, op eender welk tijdstip, op eender welke locatie, en in eender welke situatie de voor zijn of haar meest geschikte muzikale sfeer kan creëren. Hiertoe wordt er o.a. samengewerkt met de faculteiten Toegepaste Wetenschappen en Experimentele Psychologie van de K.U.Leuven.

Bovendien heeft in 2006 het Gemma Frisius Fonds - een joint venture tussen de K.U.Leuven, de KBC Groep en Fortis groep - een investering gedaan in Aristo Music. Deze financiële injectie gaf Aristo Music de gelegenheid om zijn R&D activiteiten rond muziek verder te ontwikkelen en de commerciële uitbouw van de organisatie grondig te versnellen.
Tijdens dit Ondernemerscafé zal Benito Stans, gedelegeerd bestuurder en oprichter van dit groeiende bedrijf, dieper ingaan op de (groei)strategieën van zijn bedrijf en het maken van de juiste keuzes in functie van de marktopportuniteiten.

Enkele praktische aspecten
Datum: woensdag 19 maart 2008 (18u00 - 21u00u)
Locatie: Aristo Music, Greenhill Campus, Interleuvenlaan 15G, 3001 Heverlee.

Programma
- 18u00: ontvangst deelnemers
- 18u30: introductie door Leuven.Inc
- 18u40: Aristo Music, the mind behind the music door Benito Stans (gedelegeerd bestuurder Aristo Music)
- 19u40: Vraag en antwoord
- 20u00: afronding met een hapje en een tapje
- 21u00: einde van het café

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us