Meer en meer bedrijven streven een open-deur politiek na en concurreren door buiten de eigen muren kennis en bronnen te vergaren, te koesteren en te raadplegen. Liever dan alles zelf te bedenken, gaan ze in dialoog met klanten, partners en derden om producten en diensten te co-produceren en in de markt te positioneren. Zo spelen ze in op het feit dat er heel recent een nieuwe markt ontstaan is: de C2B markt, waar de consument toegankelijker en actiever is en waarbij netwerken en social media een steeds belangrijkere rol spelen. Meer en meer bedrijven ontdekken collaboratie, co-creatie en crowdsourcing als een manier om te leren van klanten. Ze gaan steevast te rade bij hun klanten en vragen hen nieuwe ideeën te waarderen om op collectieve manier tot enkele unieke inzichten te komen.
Hoe kan je als bedrijf gebruik maken van de ‘power of the crowd’? En hoe blijf je onderscheidend en vernieuwend wanneer je te rade gaat bij je klanten?
Sessie 1: | Nieuwe manieren van markt- en klantenbenadering: van collaboratie en co-creatie tot crowdsourcing Donderdag 18 oktober 2012 (16u-19u) Spreker: Dr. Marcel Weber, Gastonderzoeker Technische Universiteit Eindhoven en Sr. Consultant, Altuïton Case Eneco - Ingeleid door Toon Diegenant, Co-founder i-Propeller - Christophe Degrez, Algemeen Directeur, Eneco Belgium |
Binnen deze cyclus worden ook nog volgende sessies georganiseerd:
Sessie 2: | Via inzichten in uw klant naar waardecreatie voor uw klant Donderdag 8 november 2012 (16u-19u) Spreker: Prof. dr. ir. Koenraad Debackere, Managing Director, KU Leuven R&D |
Sessie 3: | Hoe een performante waardegedreven organisatie uitbouwen Woensdag 12 december 2012 (16u-19u) Spreker: Prof. dr. Kurt Verweire, Vlerick Leuven Gent Management School |
Sessie 1: Option, Gaston Geenslaan 14, 3001 Leuven (Heverlee) - Opgelet nieuwe locatie!
Sessie 2: KLA-Tencor, Haasrode Research Park 1112, Esperantolaan 8, 3001 Leuven (Heverlee)
Sessie 3: Innovatie- en Incubatiecentrum, Kapeldreef 60, 3001 Leuven (Heverlee)
Deelnameprijs per sessie: 150 euro (excl. BTW): Leuven.Inc leden - 180 euro (excl. BTW): alle anderen In deze prijs zijn koffie, snacks en de documentatiemap inbegrepen |
|
Deelname aan onze activiteiten aan -50% korting via KMO-portefeuille |
Inschrijven voor de volledige cyclus of voor sessie 1 kan tot uiterlijk 11 oktober 2012. Inschrijven voor sessies 2 en 3 kan tot uiterlijk 5 dagen voor de start van de desbetreffende sessie(s). Inschrijven bij voorkeur via het online inschrijvingsformulier of via e-mail aan admin@leuveninc.com (met vermelding van uw contact- en facturatiegegevens).
Opgelet! Het deelnemersaantal wordt beperkt.
Na inschrijving ontvangt u een bevestiging en routebeschrijving. Betaling na ontvangst van factuur. Indien u verhinderd bent, kan u zich laten vervangen* door een collega. Annulatie is echter niet mogelijk.
* Indien u bedrijfslid bent van Leuven.Inc kan u zich probleemloos laten vervangen. Als individueel lid kan u zich enkel kosteloos laten vervangen door een ander Leuven.Inc-lid van uw bedrijf. Indien u zich als individueel lid laat vervangen door een collega (geen Leuven.Inc-lid) zal een extra kost worden aangerekend.