LEUVEN MINDGATE

Maak je verkoopsboodschap aanstekelijk


Gebaseerd op het boek 'De plakfactor' (Made to Stick)

Je hebt een geweldig idee, een fantastisch product, een mooie service en toegevoegde waarde. Je vertelt dit je klant maar hij lijkt je niet te horen. Je concullega verkondigt hetzelfde en krijgt schijnbaar wel gehoor! Meer nog zijn verhaal wordt door de klant onthouden. Frustrerend en herkenbaar?

Er is echter een manier om je boodschap óók aanstekelijk te maken. Hoe?
Dan en Chip Heath hebben onderzoek gedaan waarom sommige boodschappen worden onthouden, doorverteld en mensen zelfs hun gedrag gaan aanpassen. Zij ontdekten dat er zes principes zijn die de aanstekelijkheid van je boodschap vergroten: de SUCCES checklist. Simple, Unexpected, Concrete, Credible, Emotions, Stories.

Vertrekkende van deze principes geven we u binnen deze sessie inzicht in de bouwstenen van een goed verhaal, de ondersteunende tools en de manier om de aanstekelijkheid van je boodschap te meten. Dit wordt geïllustreerd aan de hand van vele aanstekelijke voorbeelden van hoe het moet. en hoe het niet moet.
Met deze principes kan u nadien zelf aan de slag om uw eigen verkoopsboodschap meer kleefkracht te geven.

De sessie wordt gebracht door Johan D'Haeseleer en Cyriel Kortleven - crewleden van 'new shoes today'.

Enkele praktische aspecten
Datum: woensdag 30 juni 2010
Locatie: Innovatie- en Incubatiecentrum, Kapeldreef 60, 3001 Leuven (Heverlee)

Programma
- vanaf 16u00: ontvangst van de deelnemers
- 16u30: aanvang van de sessie; einde omstreeks 18u30.

Subscribe to our newsletter

Stay tuned and get our news in your inbox: subscribe here.

Keep me informed
Follow us